Υπερβολικό άγχος, Τρόποι αντιμετώπισης

1. Κατανοήστε τον τρόπο που εκδηλώνεται το άγχος στο πρόσωπο που σας ενδιαφέρει (Επιθετικά, Αμυντικά, με Αδράνεια).

2. Ρωτήστε με ποιον τρόπο μπορείτε να βοηθήσετε (χωρίς να μαντεύετε). Άλλοι άνθρωποι χρειάζονται πρακτική υποστήριξη/καθοδήγηση, άλλοι συναισθηματική υποστήριξη.

3. Υποδείξετε τους τις στιγμές που φαίνονται αγχωμένοι και βοηθήστε τους να καταλάβουν τα μοτίβα συμπεριφοράς που εκδηλώνουν υπό αυτές τις συνθήκες (π.χ. έχουν νεύρα με όλους)

4. Θυμίστε τους στιγμές στο παρελθόν που σε παρόμοιες φάσεις είχαν ανταποκριθεί με επιτυχία.

5. Ρωτήστε τους ποιο είναι το χειρότερο σενάριο που μπορεί να συμβεί σε αυτό που τους αγχώνει, ποιο είναι το καλύτερο σενάριο και ποιο είναι το πιο πιθανό σενάριο.

6. Προσφέρετε υποστήριξη αλλά χωρίς να αναλαμβάνετε να κάνετε εσείς τις υποχρεώσεις που τους αγχώνουν. Εναλλακτικά σκεφτείτε μαζί τους τρόπους αντιμετώπισης. (Εξαιρούνται παθολογικές περιπτώσεις όπως π.χ. σοβαρή κατάθλιψη ή αγχώδεις διαταραχές όπου χρειάζεται η συμβουλή ειδικού ψυχολόγου/ψυχιάτρου)

7. Σε σοβαρές περιπτώσεις άγχους (αγχώδεις διαταραχές όπως διαταραχή πανικού, αγοραφοβία, μετατραυματικό […]

Εγγραφή στις ενημερώσεις μας

Καταχωρήστε το email σας για να ενημερώνεστε για επερχόμενα ομαδικά εργαστήρια, ομιλίες και δράσεις σχετικά με το Life Coaching.

Με την εγγραφή σας αποδέχεστε την επικοινωνία από εμάς.

Βρείτε μας στα Social Media

Visit Us On FacebookVisit Us On LinkedinVisit Us On InstagramVisit Us On Youtube